INSTRUCŢIUNI PROGRAMĂRI ONLINE

Solicitantul este pe deplin răspunzător de corectitudinea şi veridicitatea datelor completate.

- Câmpurile colorate în roşu nu sunt completate corespunzător;

- În câmpurile "Nume" şi "Prenume" se va completa numele şi prenumele persoanei care face declaraţia. Pentru persoanele juridice se va completa numele şi prenumele persoanei împuternicite;

- În câmpul "Adresa de E-Mail" se va completa adresa de e-mail la care se va primi confirmarea depunerii cererii, cu număr de înregistrare;

- În câmpul "Număr de telefon" se va completa numărul de telefon mobil la care se va primi, prin S.M.S., confirmarea depunerii cererii, cu număr de înregistrare;

- În câmpul "Alege tipul de operaţie" se va selecta operaţia pentru care se face programarea, programarea se face pentru o singură operaţie. Dacă doriţi mai multe operaţii vă rugăm să rezervaţi mai multe intervale orare, corespunzător cu numărul de operaţii;

- În câmpul "Alege sediul" se va selecta sediul în care vă veţi prezenta;

- În câmpul "Data si ora" se va alege data şi ora la care se doreşte programarea;

- Finalizarea programării se face prin selectarea butonului "Rezervare". La adresa de e-mail indicată veţi primi un mesaj cu datele programării (în caz contrar verificati şi folderul SPAM) si un cod de activare.

- După apăsarea butonului "Activare", din e-mailul primit, veţi fi redirecţionat către pagina D.V.B.L. Sector 2 unde veţi introduce codul de activare primit anterior, apoi veţi apăsa butonul "TRIMITE";

- După introducerea codului, corect, veţi primi un SMS şi un e-mail de confirmare ce va conţine adresa sediului şi ghişeul la care trebuie să vă prezentaţi;

- Dacă în intervalul de 10 minute de la efectuarea solicitării nu confirmaţi, prin apăsarea butonului "Activare", solicitarea nu va fi luată în considerare;

- În cazul în care nu vă mai puteţi prezenta la data şi ora programată, vă rugăm să folosiţi butonul "Anulare" din e-mail-ul primit iniţial;

- Neprezentarea la data şi ora programata, neconcordanţa între datele înscrise în formularul de programare (nume/prenume) şi datele de identificare ale persoanei care se prezintă la ghişeu, lipsa actelor necesare duc la anularea programării.