MODALITĂŢI DE OBŢINERE CERTIFICATE DE ATESTARE FISCALĂ

Puteţi obţine un certificat de atestare fiscală astfel:

  1. Înscrieţi-vă pe platforma digitala D.G.V.B.L.
  2. Depuneţi cererea pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală online
    accesând Platforma digitală. Introduceţi datele de autentificare, accesaţi secţiunea "Certificate fiscale", apăsaţi butonul "Solicita certificat fiscal nou" (în partea dreaptă a ecranului), completaţi datele solicitate şi apăsaţi butonul "Trimite solicitarea".
  3. Descărcaţi certificatul de atestare fiscală
    Certificatul de atestare fiscală va fi publicat în secţiunea Certificate fiscale din Platforma digitală şi tot de aici il puteţi vizualiza şi descărca.
    Certificatul de atestare fiscală va fi semnat electronic, cu semnătura calificată şi poate fi verificat pe siteul D.G.V.B.L. la secţiunea "Verificare certificate fiscale", introducând numărul de verificare scris atât în dreptul certificatului publicat cât şi în conţinutul certificatul de atestare fiscală.

Condiţiile pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală sunt prevăzute de Legea nr.227/2015 privind Codul Fiscal şi de Legea nr.207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală. Prin urmare solicitantul va obţine certificatul de atestare fiscală numai dacă este la zi cu plata obligaţiilor fiscale datorate bugetului local al Sectorului 2 şi dacă are declarată taxa de habitat cu destinaţia specială de salubritate.

Obligaţiile fiscale datorate le puteţi achita online, accesând Platforma digitală secţiunea Plată electronică.

Taxa de habitat cu destinaţia specială de salubritate poate fi declarată online, accesând Platforma digitală secţiunea Declaraţii online.