CONTACTAŢI-NE

Dacă aveţi nevoie de ajutor vă rugăm să ne contactaţi la adresa , pe Facebook , pe Instagram , prin informarea directă prin intermediul Compartimentului Consilere pentru Cetăţeni.

Dacă aţi primit o adresă sau o notificare şi doriţi clarificări vă rugăm să sunaţi la numerele indicate în antet.

Informaţii de contact după sediu

Sediul Număr de telefon şi adresa
Sediul central Tel: 0372.10.61.58 / 0314.03.99.00

Sos. Morarilor nr.6 Harta situare sediu
Sediul
Programări online
Serviciul Programări Online Persoane Fizice

Biroul Inspecţie Fiscală

Tel: 0372.10.61.58 / 0314.03.99.00

Strada Ziduri Moşi nr.4, et.2 (sediul nou Piaţa Obor) Harta situare sediu

Din cauza numarului ridicat de apeluri, mesajele vocale înregistrate în perioada 25.07.2023-25.09.2023 vor fi preluate cu întârziere. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Program de lucru cu publicul

Programul de lucru cu publicul pentru Persoane Fizice este Luni: 8:30 - 16:30, Marti: 8:30 - 18:30, Miercuri - Joi: 8:30 - 16:30, Vineri: 8:30 - 14:30.

Programul de lucru cu publicul pentru Persoane Juridice este Luni: 8:30 - 16:30, Marti: 8:30 - 18:30, Miercuri - Joi: 8:30 - 16:30, Vineri: 8:30 - 14:30.

Program de audienţe

În situaţia în care sunteţi nemulţumit de modul de soluţionare a unei solicitări vă puteţi înscrie în audienţă la conducerea Direcţia Generală Venituri Buget Local Sector 2.

Modalităţile de înscriere sunt următoarele:

Audienţele se desfasoara astfel:

  • în zilele de marţi între orele 13:30 - 15:30 de către: Director General Cristian Atanasie Duţu.
  • în zilele de miercuri între orele 13:30 - 15:30 de către: Director General Adjunct Anton Steiner.

Petiţii

Petiţiile se pot transmite şi electronic la adresa de e-mail:

Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal ( G.D.P.R. )

Având în vedere noile reglementări cu privire la protecţia datelor cu caracter personal, introduse prin Regulamentul UE 2016/679 vă rugăm să consultaţi următoarea informare.

Formular de contact